Thursday, June 23, 2011

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ....


...αυτά τα λάθος ή τα σωστά με φέραν σήμερα εδώ....
και αν είχα κάνει κάποια άλλα ίσως να ήμουν κάποια άλλη, με διαφορετική ζωή με άλλα όνειρα.. με άλλες ελπίδες.
ίσως τώρα να είχα παιδιά... ίσως να ζούσα στην Ιαπωνία... ίσως να έκανα άλλη δουλειά... και το μέλλον μου να ήταν διαφορετικό, ανάλογο του παρελθόντος μου.



Αν είχα βηματίσει διαφορετικά στην ζωή ίσως να ήμουν πιο ευτυχισμένη... ίσως όμως και πιο δυστυχισμένη.

Σκέφτομαι όλα τα άσχημα που μπορεί να μην είχαν έρθει αλλά και εκείνα τα όμορφα που δεν θα είχα ζήσει όπως τώρα.

Αγαπώ τα βήματα μου... γιατί είμαι εγώ... γιατί αυτά έφεραν στην ζωή μου αγαπημένα πρόσωπα, άσχετα αν έδιωξαν μακριά κάποια άλλα. Γιατί αυτά μου χάρισαν όμορφες στιγμές... σημαντικούς ανθρώπους... νοσταλγικές αναμνήσεις.
Γιατί με αυτά τα βήματα έμαθα να περπατώ και να πορεύομαι. Και αν κάποιες φορές στραβοπάτησα...αν έπεσα και χτύπησα... ξανασηκώθηκα... δεν άλλαξα όμως βηματισμό... άλλαξα δρόμους... καλύτερους για μένα και τους άλλους. Δρόμους που εύχομαι να οδηγήσουν σε ακόμα καλύτερους προορισμούς.

Fuku