Tuesday, June 28, 2011

HDR ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ...


όταν αγόρασα την φωτογραφική μου μηχανή το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να μάθω για αυτήν όσο τον δυνατόν περισσότερα για τις δυνατοτητές της... αλλά επειδή ώς γνωστόν από μικρή το έχω αυτό... δεν μπορω να μαθαίνω παπαγαλία πράγματα, θεώρησα πως ο καλύτερος τρόπος να μάθω είναι όχι να διαβάσω το manual αλλά να δω πρακτικά φωτογραφίες από άλλους χρήστες της συγκεκριμμένης μηχανής, (το ίδιο μεταξύ μας είχα κάνει και όταν αγόρασα το αμάξι μου :P ).



Εψαξα λοιπόν για διάφορα forums ή groups σχετικά με το μοντέλο και έτσι έπεσα πάνω στο group του facebook. Απο εκεί έχω μάθει αρκετά θα έλεγα γι αυτό που με ενδιέφερε... διάφορα φίλτρα... προγράμματα επεξεργασίας... tricks για μείωση θορύβου και άλλα πολλα. Με αυτό ομως που ενθουσιάστηκα τελευταία είναι το HDR. τι είναι αυτό θα μου πείτε... και εγώ όταν ένας γνωστός στην ομάδα μου απάντησε με αυτήν την λέξη στην ερώτηση "wow πως το έκανες αυτό???" κόλησα για λίγο και σκέφτηκα εκείνη την διαφήμιση με το κλασικό "στην μαμά σου το πες?"

HDR λέει σημαίνει High Dynamic Range δηλαδή τρεις λαλουν και δυο χορεύουν. Δεν θα μπω στην διαδικασία να μπω σε ορισμούς όταν μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις... πόσο μάλλον όταν το αντικείμενο συζητησης μας είναι από την φύση της η φωτογραφία :)

Για μένα λοιπον HDR είναι απλά ενας μαγικός τρόπος να κάνεις μια φωτογραφία να φαίνεται σαν ένας τρισδιάστατος σχεδόν πίνακας ζωγραφικής, με περίεργο φωτισμό... Έψαξα τον τρόπο και το παλεύω ακόμα αλλά νομίζω πως το αποτέλεσμα είναι άκρως αντιπροσωπευτικό και ικανοποιητικό κατ εμέ!!!





Οπως καταλαβαίνετε... καινούργιο κοσκινάκι μου που να σε κρεμάσω... αυτές τις μέρες ασχολούμαι αποκλειστικά με αυτήν την τεχνική που άλλοτε βεβαια βγαίνει μια βλακεία και μίση και άλλες κάτι πραγματικά όμορφο όπως η ακόλουθη φωτογραφια!